|
|
Барлық материалдар саны: 10 Көрсетілген материалдар саны: 1-10 |
|
Информатика курсынан зертханалық жұмыстар. |
Информатика курсынан тест. 450 сұрақ. |
HTML тілінен лабораториялық жұмыстар. Қосымша практикалық жұмыстар да бар. |
Мәліметтер
қорының негізгі түсініктері
Мәліметтер қоры дегеніміз ақпаратты сақтауға және жинақтауға арналған
ұйымдасқан құрылым. Ең алғаш мәліметтер қоры ұғымы жаңадан қалыптасқан кезде
онда шындығында мәліметтер сақталатын. Бірақ қазіргі кездегі көптеген мәліметтер
қоры басқару жүйелері өздерінің құрылымдарында тек мәліметтерді ғана емес,
сонымен қатар олардың тұтынушымен және басқа да ақпараттық – программалық
кешендермен қарым – қатынасының әдістерін де қамтиды. Сондықтан біз қазіргі
заманғы мәліметтер қорында тек мәліметтер ғана емес, ақпараттар да сақтай
аламыз. |
Информатика мамандығының соңғы жылы тапсыратын мемлекеттік емтиханның есептері. Шынымды айтсам өте оңай есептер. Бірақ, есептердің берілгені және оның шығару жолдары көрсетілген. Сонымен қоса ол есептің Паскаль тілінде шығарлыған файлдары бар. |
Delphi'де білесіздер, мәліметтер қорын пайдаланып, программа жасасақ, Delphi'i жоқ компьютерлерде ол жумыс жасамайды. Ол неліктен олай деген сұраққа мен жауап беріп көрейін. |
Қазіргі күштің талабына сай, интернет арқылы үлкен көлемді ақпаратпен алмасуы, соның ішінде анимациялық (қозғалыстағы бейнелер қатары) ақпаратпен жұмыс істеу үлкен көлемді жадыны қажет етуіне байланысты, мәліметтердің көлемін қысқартуға мүмкіндік беретін Flash техналогиясын пайдалану тиімді болып табылады. Flash техналогиясының негізгі векторлық графикалық форматынан Shockwave Flash (SWF) құрылды. Бірақ бұл ең алғаш векторлық формат емес, SWF құрушылары ойдағыдай тапқан графиканың бейнелеу мүмкіндігі арасындағы үйлесімді, онымен жұмыс жасайтын инструментальді құралдар және қорытындысында Web – парақтарының қосылуының механизмі. SWF қосымшасының артықшылығы оның жеңіл тасымалдауында, яғни бұл формат әртүрлі аппараттық – программалық платформада қолданылады (сонымен қатар, ОЖ – сі Mac OS Macintosh компьютерлер және Windows ОЖ – мен жабдықталған IBM компьютерлері). |
Visual Basic
6 құрамына WinHelp үшін қосымшаға арналған анықтама жүйесін құра алатын Help
Workshop секілді HTML Help Workshop қосымшасы кіреді. HTML форматындағы анықтама жүйесін құру үшін
келесі әрекеттерді орындаңыз:
1. Анықтама
жүйесінің тақарыптарын беріңіз, әрбір тақырыпты жеке-жеке HTML-файлында
сақтаңыз. Бұл файлдарды кез-келген HTML редакторында құруға болады, мысалы
Microsoft Word.
2. HTML Help
Workshop жүктеңіз де анықтама жүйесінің жаңа жобасын құрыңыз. Жоба шеберінің
көмегімен жобаға алдында құрылған тақырыба бар файлдарды қосыңыз. Жоба
қасиеттерін анықтаңыз. |
Алгоритм дегеніміз
берілген есепті шешуге арналған қатаң анықталған әрекеттер тізбегі немесе,
қысқаша айтқанда, есептің шешу әдісі. Алгоритмнің негізгі қасиеттеріне
тоқталайық.
1. Алгоритмнің
дискреттілігі. Бұл қасиет алгоритм түрінде жазылған
есеп шешімі жеке жәй командаларға бөлініп орындалу ретіне қарай орналасқанын
көрсетеді.
2. Алгоритмнің
анықтылығы. Бұл қасиет алгоритмнің әр командасы
орындаушыға түсінікті болуын және мәнсіз орындалмауы керектігін
көрсетеді.
3. Алгоритмнің
нәтижелігі. Бұл қасиет алгоритмнің ақырлы қадам
санынан кейін нәтиже алатынын көрсетеді.
4. Алгоритмнің
жалпылығы. Бұл қасиет есепті шешуге арналған
алгоритмнің осы типтес есептердің барлық мүмкін мәндері үшін орындалатынын
көрсетеді. |
Программалау – адамның ЭЕМ-мен қарым
– қатынас жасау құралдарының бірі. Ол дайын программаларды қолданудан ерекше.
Біріншіден ондай программалар қолданушы сұранысын әр уақытта қанағаттандыра
алмайды. Сондықтан қандай да бір нақты есепті шешуге арналған программа құру
қажеттілігі туындайды.
Осындай мағынада Visual Basic
программалау ортасы Windows операциялық жүйесі үшін программалық қамтамасыз
етуді құруға арналған универсал құралдарының бірі ьолып табылады. Және де,
олардың ауырлық деңгейі қарапайым қосымшалардан мәліметтер қорын өңдеуге
арналған күрделі программаларға дейін өзгеріп отыруы мүмкін.
Әрі қарай визуальді программалау
тілінің көмегімен қалай программа құруға болатындығы туралы сөз
болады.
бөлігін қолданушының графиктік
интерфейсі деп атайды. |
|
|
|
Статистика |
Онлайн барлығы: 1 Қонақтар: 1 Қолданушылар: 0 |
|